Strefa marek
Ogólna teoria wszystkiego

EAN:

9788367209373

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

193x158 mm

Strony:

166

Cena sugerowana brutto:

44.00zł

Stawka vat:

5%

Michael Fleischer.

Profesor na Uniwersytecie SWPS. Naukowo zajmuje się teorią systemów, konstruktywizmem i komunikacją społeczną. W pracy badawczej skupia się na analizie problemów komunikacji społecznej, aktualnych trendów w designie, społecznych funkcji reklamy i designu, a także komunikacji międzykulturowej i funkcjonowania nauki w kontekście społecznym.

Wieloletni stypendysta Deutsche Forschungsgemeinschaft. Profesor w Instytucie Slawistyki na Uniwersytecie we Frankfurcie nad Menem i Oldenburgu oraz na Uniwersytecie w Bochum.

Autor takich publikacji jak: Typologia komunikacji (2012), Communication design czyli projektowanie komunikacji (2010), Trzy prawa komunikacji i jedna definicja design (2009). Współautor Słownika polszczyzny rzeczywistej (2011), publikacji wieńczącej badania nad przekleństwami w języku polskim.