EAN:
9788375562507
Wydawnictwo:
Rok wydania:
2010
Oprawa:
broszurowa
Format:
271x197 mm
Strony:
291
Cena sugerowana brutto:
63.00zł
Stawka vat:
5%
W książce w sposób kompleksowy przedstawiono temat zarządzania miastem. Publikacja zawiera zarówno analizy, jak i praktyczne wskazówki na temat m.in.:
- przygotowywania, opracowywania i wdrażania strategii rozwoju lokalnego miasta;
- polityki przestrzennej w mieście, w tym określania przestrzennych relacji miasta z otoczeniem;
- działań usprawniających politykę podatkową oraz finansową w mieście;
- skutecznego promowania miasta przy wykorzystaniu jego marki oraz wizerunku;
- nowoczesnego spojrzenia na miejskie inwestycje;
- poprawnej polityki społecznej miasta;
- warunków do prowadzenia skutecznej gospodarki komunalnej.
W książce poza konkretnymi propozycjami rozwiązań powoływane są liczne przykłady dobrych, ale również błędnych działań podjętych w miastach. Pomaga to w wyczerpującym opracowaniu propozycji działań w większości sfer ważnych dla miasta. Niniejszy temat został ujęty pod względem ekonomicznym oraz prawnym.