Strefa marek
Reklama w Internecie. Bądź spokojny o swój...

EAN:

9788382908954

Autor:

Wydawnictwo:

Data premiery:

2025-11-27

Rok wydania:

2025

Oprawa:

broszurowa

Format:

205x143 mm

Strony:

222

Cena sugerowana brutto:

46.90zł

Stawka vat:

5%

Inspiracją do napisania książki były powtarzające się pytania przedsiębiorców, którzy trafiali do mnie na konsultacje. Okazało się, że wielu z nich płaci agencjom marketingowym za działania, ale nie do końca wie, co jest wykonywane i jak czytać otrzymywane raporty. Postanowiłem napisać o wszystkim, co może pomóc właścicielom firm jeszcze przed nawiązaniem współpracy ze specjalistami od marketingu i reklamy.


Poradnik jest skierowany do sektora MŚP, korporacji oraz każdego, kto szuka informacji, jakich specjalistów potrzebuje do działu marketingu, jakie prace powinien oddelegować na zewnątrz, a co może zrobić samemu. Wskazuję, na co zwrócić uwagę podczas pracy nad danym elementem marketingu (tekst, podcast, video), za co odpowiadają poszczególni specjaliści, co należy do ich zadań, a na czym powinien skupić się właściciel firmy.


Wyjaśniam, dlaczego przedsiębiorstwo powinno być zaangażowane w pracę nad marketingiem i w jaki sposób przyczynia się to do osiągania efektów prowadzonych działań. Tłumaczę, czego powinno się oczekiwać od agencji lub freelancera w zakresie prowadzenia kampanii marketingowych, realizowania założeń oraz analizowania wyników.


W książce znajduje się dużo wskazówek omówionych na konkretnych przykładach - praktyczne zastosowania, mało teorii. Czytelnik dowie się, jak skutecznie działać i zrozumie procesy, które są istotne w opisywanych elementach marketingu. Każdy z rozdziałów napisany jest prostym językiem, a trudniejsze kwestie wytłumaczone są w odniesieniu do sytuacji, w których mogą wystąpić.