Strefa marek
Harvard Business Review

EAN:

9788383382166

Wydawnictwo:

Data premiery:

2024-09-24

Rok wydania:

2024

Oprawa:

twarda

Format:

225x150 mm

Strony:

256

Cena sugerowana brutto:

69.99zł

Stawka vat:

5%

Zapowiedź

Pomysły roku w dziedzinie zarządzania.

Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu - wszystko w jednym miejscu

Przeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w "Harvard Business Review", aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe. Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestl do TikToka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk.

Zainspiruje cię, by:

przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji,

włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy,

czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem,

ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować.

mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej.