EAN:
9788301200244
Autor:
Wydawnictwo:
Data premiery:
2018-07-25
Rok wydania:
2018
Oprawa:
broszurowa
Format:
235x165 mm
Strony:
264
Cena sugerowana brutto:
74.00zł
Stawka vat:
5%
Autorka podjęła próbę uporządkowania pojęć charakteryzujących proces mentoringu oraz wypracowała syntetyczną typologię mentoringu. Proces mentoringu - rozumiany jako świadomie wdrażany proces wspomagania osób, a przez to organizacji w osiąganiu wyznaczonych celów z wykorzystaniem potencjału mentorowanego i kompetencji mentora - został ukazany z perspektywy wszystkich jego interesariuszy, a więc zarówno mentora, mentorowanego, jak i organizacji, w której mentoring jest wykorzystywany.
Realizacja celów pracy wymagała uzyskania odpowiedzi na następujące pytania badawcze:
Książka dostarcza pierwszego w Polsce obrazu mentoringu w grupie przedsiębiorstw otrzymanego na podstawie wyników badania reprezentatywnego.