Strefa marek
Myślenie strategiczne na co dzień

EAN:

9788382316391

Autor:

Wydawnictwo:

Data premiery:

2025-10-17

Rok wydania:

2025

Oprawa:

broszurowa

Format:

215x141 mm

Strony:

336

Kod dostawcy:

MT25030

Cena sugerowana brutto:

64.90zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu

Większość ludzi nie ma strategii. Ma listę zadań, presję czasu i nadzieję, że to wystarczy. Ale strategia to coś więcej niż plan. To sposób myślenia, który pozwala dostrzec sens, zanim zaczniemy działać.


Ta książka otwiera oczy.


To przewodnik po myśleniu, które zmienia życie i pomaga podejmować skuteczne decyzje

Seth Godin, autor bestsellera To jest marketing, powraca z kolejnym inspirującym przewodnikiem - tym razem po świecie strategii. W swoim charakterystycznym stylu - łącząc jasność myślenia, trafne metafory i ważne pytania - zachęca do zmiany perspektywy: od działania reaktywnego do działania intencjonalnego.


Myślenie strategiczne na co dzień to prawie 300 krótkich, przemyślanych esejów, które można czytać niezależnie - niczym zbiór drogowskazów pomagających w budowie świadomego życia i odpowiedzialnego przywództwa. Łączy inspirację z narzędziami, dane z intuicją, a refleksję z konkretnym działaniem.


Dzięki tej książce nauczysz się:

  • myśleć systemowo, aby widzieć więcej niż inni


  • działać z wyprzedzeniem, nie gasząc pożarów


  • budować trwały wpływ, nie tylko chwilowe efekty


  • tworzyć wartość, która naprawdę ma znaczenie.

Dla tych, którzy chcą działać skutecznie i świadomie. Dla tych, którzy szukają nie tylko gotowych odpowiedzi, ale i lepszych pytań.

Seth Godin napisał dwadzieścia dwa międzynarodowe bestsellery, które zmieniły sposób myślenia na temat pracy i sztuki i zostały przetłumaczone na 39 języków.


Wśród jego przełomowych książek są m.in.: Unleashing the Ideavirus, Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Plemiona 2.0, Dołek, Najmocniejsze ogniwo, The Practice oraz To jest marketing!


Tworzy jeden z najpopularniejszych na świecie codziennych blogów i pięć razy wystąpił z prezentacjami na TED Talks. Jest twórcą programu altMBA, byłym wiceprezesem ds. marketingu bezpośredniego w Yahoo! i założycielem pionierskiego start-upu internetowego Yoyodyne.