EAN:
9788320826265
Autor:
Wydawnictwo:
Rok wydania:
2024
Oprawa:
broszurowa
Format:
161x237 mm
Strony:
156
Cena sugerowana brutto:
69.90zł
Stawka vat:
5%
Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2022). W zamierzeniu autorki ma poprowadzić Czytelnika przez zawierające pain points i love points meandry ścieżek przeżyć i doświadczeń pracowników, pomagając mu odkryć nową perspektywę zarządzania zasobami ludzkimi. Perspektywa podróży pracownika (employee journey), bo o niej mowa, zrywa z sekwencyjnością procesów personalnych i jest niezbędna ze względu na ekonomię doświadczeń i krystalizujący się w sprzyjających mu warunkach transgresji międzypokoleniowych na rynku pracy rynek doznań. Zmusza ona pracodawców, którym zależy na retencji i zaangażowaniu pracowników, do inwestowania w ich (także cyfrowe w przypadku pracy zdalnej lub hybrydowej) doświadczenia. Autorka jest przekonana, że wymienione uwarunkowania kontekstowe w połączeniu z technologiami ICT umożliwiającymi personalizację produktów/usług/działań wobec pracownika i minimalizującymi jego wysiłek otwierają nowy, fascynujący rozdział w życiu human resource management, a mianowicie employee experience management.