Strefa marek
Employee experience. Zarządzanie kapitałem...

EAN:

9788320824988

Autor:

Rok wydania:

2022

Oprawa:

broszurowa

Format:

240x161 mm

Strony:

226

Cena sugerowana brutto:

59.90zł

Stawka vat:

5%

Pracownik (employee) od momentu podjęcia pracy w organizacji staje się częścią jej organizmu. Jednocześnie otwiera się dla niego świat nowych doznań, doświadczeń (experience). Od tego, jak ten świat subiektywnie postrzega, zależy czas i jakość jego relacji z organizacją. Ważne jest zatem nie tylko wycinkowe (typu candidate experience), ale też kompleksowe kształtowanie doświadczeń pracowników w ramach zarządzania kapitałem ludzkim. Chodzi o doświadczenia:

- sensoryczne,

- emocjonalne,

- intelektualne,

- behawioralne i

- społeczne,

a zatem o te same rodzaje modułów doświadczeń, które są też udziałem klientów, co nie powinno dziwić, zważywszy, że pracownicy to tzw. klienci wewnętrzni. Tego rodzaju prezentacja treści zarządzania najważniejszym kapitałem kapitałem ludzkim odpowiada obecnemu etapowi rozwoju rynku, a mianowicie rynkowi doznań. Czy oznacza ona zerwanie z dominującym w zarządzaniu kapitałem ludzkim neopozytywistyczno-funkcjonalistyczno-systemowym paradygmatem? Na to pytanie starano się w książce znaleźć odpowiedź. Adresowana jest ona jednak nie tylko do teoretyków, ale także do praktyków z obszaru human resources (zwłaszcza: do projektantów ds. doświadczeń pracowników) poszukujących sposobów na wykreowanie wartościowych związków z employees na miarę naszych czasów.