Strefa marek
Mentoring i tutoring w organizacji

EAN:

9788383586229

Wydawnictwo:

Data premiery:

2024-06-17

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

248x183 mm

Strony:

196

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu

Książka jako pierwsza na polskim rynku przybliża zagadnienia związane z wdrażaniem programów mentoringu i tutoringu. Autorzy przedstawiają zarówno teoretyczne aspekty tychże programów, jak i rekomendowane działania praktyczne. W publikacji omówiono m. in.: istotę i rodzaje mentoringu oraz tutoringu, przebieg procesu wdrożenia ze szczególnym uwzględnieniem: rekrutacji mentorów/tutorów oraz podopiecznych, budowania programów szkoleniowych, doboru par mentor/tutor-podopieczny, zasad realizacji programów oraz ich ewaluacji, przykłady działań wdrożeniowych pochodzące z różnych branż, zarówno o charakterze biznesowym, jak i niekomercyjnym. Lektura umożliwi czytelnikowi nie tylko pozyskanie wiedzy na temat mentoringu i tutoringu, ale także wskaże poszczególne kroki niezbędne do wdrożenia tychże programów rozwojowych w organizacjach. Publikacja przeznaczona jest dla pracowników działów kadr i zasobów ludzkich, menedżerów, pracowników działów marketingu, sprzedaży i PR. Zainteresuje również przedstawicieli zawodów prawniczych, pracowników naukowych oraz studentów wydziałów zarządzania, pedagogiki i psychologii.