Strefa marek
Zjawiska kryzysowe w organizacji

EAN:

9788382702613

Wydawnictwo:

Data premiery:

2023-12-11

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

231x166 mm

Strony:

166

Cena sugerowana brutto:

53.00zł

Stawka vat:

5%

Zmiany w otoczeniu, jakie nastąpiły w ostatnich latach, dowodzą, że istnieje potrzeba adaptacji organizacji do nieprzewidywalnych i gwałtownie zmieniających się warunków ich funkcjonowania. Niniejsza publikacja ukazuje zjawiska kryzysowe w organizacji z uwzględnieniem zróżnicowanych perspektyw badawczych, ze szczególnym uwzględnieniem psychologii, nauk socjologicznych oraz ekonomii i polityki. Przedstawia zarówno historię badań z tego zakresu, prezentuje przegląd definicji, typologii kryzysów i sytuacji kryzysowych, jak również identyfikuje ich przyczyny oraz czynniki, które mogą zwiększać odporność organizacji na sytuacje kryzysowe. Mocno wyeksponowano zagadnienie kompetencji, które muszą posiadać menedżerowie, by efektywnie zarządzać organizacją znajdującą się w kryzysie. Adresatami publikacji są studenci kierunków: zarządzanie, ekonomia, politologia, psychologia biznesu, socjologia, bezpieczeństwo wewnętrzne oraz słuchacze studiów podyplomowych i MBA, a także wszelkie osoby zajmujące się rozwiązywaniem praktycznych problemów zarządzania w sektorze biznesu oraz w sektorze publicznym.