EAN:
9788382701821
Autor:
Wydawnictwo:
Data premiery:
2023-04-10
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Format:
160x235 mm
Strony:
322
Cena sugerowana brutto:
75.00zł
Stawka vat:
5%
W publikacji Autorzy przedstawili związki teorii i praktyki zarządzania z perspektywy sytuacji kryzysowych, z jakimi przyszło się mierzyć organizacjom w XXI w. Część teoretyczną monografii wzbogacono wynikami oryginalnych badań oraz danymi wtórnymi. Zamieszczone teksty podzielono na trzy wzajemnie się przenikające obszary tematyczne. Pierwsza część opracowania skupia się na problematyce zarządzania w obliczu pandemii COVID-19. W części drugiej zgromadzono wyniki badań dotyczących zarządzania sytuacją kryzysową z perspektywy strategicznych i funkcjonalnych poziomów działania organizacji. W szczególności analizowane są kwestie przywództwa, komunikacji, finansów i bezpieczeństwa. Ostatnia część monografii poświęcona jest uwarunkowaniom technologicznym sytuacji kryzysowych, w tym m.in.: technologii cyfrowych, sztucznej inteligencji, systemów informatycznych i cyberbezpieczeństwa. Książka, ze względu na wszechstronność i jednocześnie szczegółowość podjętej tematyki, jest kierowana zarówno do środowisk naukowych, jak i szeroko związanych z praktyką gospodarczą.