EAN:
9788381021739
Autor:
Wydawnictwo:
Klasa:
16+
Data premiery:
2022-09-05
Rok wydania:
2022
Format:
236x171 mm
Strony:
394
Cena sugerowana brutto:
120.00zł
Stawka vat:
5%
Niniejsza monografia jest pierwszą pozycją na rynku wydawniczym dotyczącą konkurencyjności banków w Polsce ocenianej pod względem produktów i usług bankowości elektronicznej, a najważniejszymi jej atrybutami są m.in.: autorskie teoretyczne modele konkurencyjności banku, akceptacji i użycia e-bankowości przez klientów oraz satysfakcji, zaufania i lojalności klientów korzystających z produktów i usług e-bankowości; autorska koncepcja empirycznych badań konkurencyjności banków w zakresie produktów i usług e-bankowości oraz propozycja wskaźników syntetycznych konkurencyjności popytowej i podażowej banków; zidentyfikowane determinanty stymulujące i hamujące rozwój bankowości elektronicznej; pokazana rola sektora FinTech w kreowaniu i transferze innowacyjnych technologii w bankowości; powiązanie cech społeczno-demograficznych klientów banków z zakresem korzystania przez nich z produktów i usług e-bankowości; zidentyfikowane szanse i zagrożenia dla badanych banków oraz propozycja działań na przyszłość w celu podwyższenia ich pozycji konkurencyjnej na rynku finansowym; projekt nowej architektury bankowości elektronicznej w związku z pandemią COVID-19. Publikacja może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona Czytelników, a jej odbiorcami mogą być pracownicy m.in.: NBP, banków komercyjnych i spółdzielczych oraz podmiotów sektora FinTech; ośrodków naukowych; instytucji związanych z sektorem bankowym, np. ZBP, KZBS, KNF, BFG, a także klienci banków i studenci.