Unikalne spojrzenie za kulisy serii gier wideo Resident Evil - najsłynniejszego, najpopularniejszego i najbardziej wpływowego cyklu horrorów. Alex Aniel spędził 2 lata rozmawiając z kluczowymi pracownikami firmy Capcom i poznając sekrety powstawania Resident Evil, począwszy od wizji pod koniec lat 80., przez bezprecedensowy sukces w latach 90., który ocalił firmę przed problemami finansowymi, po wielką sensację dla branży gier wideo, jaką była premiera Resident Evil 4. "Itchy, tasty" prowadzi czytelnika przez cykl rozwoju serii od 1996 do 2006 roku, przeplatając rys historyczny komentarzami samych twórców - między innymi Tokuro Fujiwary, Yoshikiego Okamoto, Shinjiego Mikamiego i Hidekiego Kamiyi - oferując unikalny wgląd w proces, w wyniku którego marka stała się jednym z najmocniejszych filarów popkultury. Seria gier Resident Evil przez 25 lat istnienia sprzedała się w liczbie 120 milionów egzemplarzy na całym świecie, co czyni ją najlepiej sprzedającym się cyklem grywalnych horrorów. Na jej bazie powstały niezliczone filmy animowane, serie komiksowe, powieści, kolekcje zabawek, a nawet sztuki teatralne. Posłużyła jako podstawa serii filmów fabularnych pod tym samym tytułem, która doczekała się już 6 części. Siódma, o tytule "Resident Evil: Welcome to Raccoon City", miała premierę zaplanowaną na listopad 2021 roku.