Strefa marek
Największe wpadki rekinów biznesu cz.2 Audiobook

EAN:

9788360339459

Autor:

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2008

Oprawa:

etui kartonowe

Format:

205x145 mm

Strony:

2

Cena sugerowana brutto:

25.00zł

Stawka vat:

5%

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu \Porażki marek\" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald`s, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy \"Poronione pomysły\" firm, które uporczywie twierdzą, Że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, Że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, Że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł - twierdzi firma. To jakiś żart! - odpowiada klient."