Strefa marek
Kampania polska 1939 T.2

EAN:

9788375433722

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2014

Oprawa:

broszurowa

Format:

250x176 mm

Strony:

854

Cena sugerowana brutto:

62.00zł

Stawka vat:

5%

Na publikację składa się 56 artykułów naukowych, napisanych przez historyków z Polski, Rosji, Niemiec, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Francji, Ukrainy, Węgier i Wielkiej Brytanii. Ujmują one panoramicznie kontekst polityczno-społeczny oraz aksjologiczno-kulturalny genezy, przebiegu i skutków kampanii polskiej 1939 r. Zawarte w nich ustalenia stanowią przełom w badaniach nad jednym z najważniejszych wydarzeń w dziejach Polski oraz historii powszechnej XX w.
Książka zawiera artykuły w językach polskim, angielskim, francuskim i rosyjskim.
Koedycja z Muzeum Historii Polski i Polskim Towarzystwem Historycznym