Strefa marek
Gra edukacyjna - Alfabet. Smart Bingo

EAN:

5903699821084

Producent:

Grupa wiekowa:

3+

Wymiary:

225x223 mm

Opakowanie:

pudełko

Data premiery:

2021-02-24

Cena sugerowana brutto:

44.90zł

Stawka vat:

23%

Gra edukacyjna Alfabet. Smart Bingo (37 lat) Kapitana Nauki to ekscytująca gra z kołem losującym, która wprowadza przedszkolaki w świat liter. Dzięki aktywnej formie nauki dzieci uczą się rozpoznawać litery, odróżniać ich kształt od innych znaków oraz łączyć je z odpowiadającym im dźwiękiem i znaczeniem wyrazu rozpoczynającego się daną literą. Rozwijają przy tym percepcję wzrokową i słuchową oraz spostrzegawczość. To doskonały trening przygotowujący dzieci do nauki czytania.
Rozwijanie słownictwa i wyobraźni językowej
Smart Bingo to wspaniałe gry dla całej rodziny oraz świetna okazja do nauki m.in. kolorów i liter. Dzięki nim dzieci rozwiną percepcje wzrokową, spostrzegawczość i koncentrację uwagi. Gry mogą stanowić również ciekawą pomoc dydaktyczną dla nauczycieli podczas codziennych zajęć w przedszkolu.
Magdalena Tokarczyk nauczycielka wychowania przedszkolnego, a prywatnie mama trzech chłopców.
B jak but, u jak ul, z jak zegar! Gra edukacyjna Alfabet. Smart Bingo (37 lat) to żywiołowa rozrywka, podczas której przedszkolaki poznają i zapamiętują litery oraz wyrazy rozpoczynające się konkretną literą i ich znaczenia. Gra Kapitana Nauki opiera się na zasadach dobrze znanej gry bingo trzeba znaleźć i zaznaczyć na swojej planszy litery lub obrazki wylosowane na kole losującym. Wygrywa ten, kto pierwszy zapełni cztery sąsiadujące pola na planszy (w pionie, poziomie lub po skosie). Wersja trudniejsza rozwija również umiejętność myślenia strategicznego, można bowiem zaznaczyć tylko jedno pole z literą lub rysunkiem z dwóch pasujących elementów.
Alfabet. Smart Bingo to świetna gra rodzinna, która zapewni wszystkim uczestnikom dobrą zabawę. O fantastyczną oprawę graficzną zadbał Krzysztof Stręcioch. Jego kolorowe i niepowtarzalne rysunki ułatwią przedszkolakom zapamiętanie liter polskiego alfabetu.
Plansze, żetony i koło losujące zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek.
Rozwój
nauka czytania, spostrzegawczość, koncentracja, koordynacja oko-ręka
Autorzy
Izabela Gołaszewska redaktorka, entuzjastka mądrych zabawek i ilustracji dla dzieci.
Krzysztof Stręcioch zajmuje się tworzeniem ilustracji oraz projektowaniem graficznym. Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Jego artystyczny dorobek stale się powiększa. Najbardziej dumny jest z ilustracji do książek dla dzieci. Wolny czas spędza aktywnie, co motywuje i inspiruje go do podejmowania kolejnych twórczych wyzwań.
W serii również
Gra edukacyjna. Litera do litery
Gra edukacyjna. Sylaba do sylaby
Układanka literowa. Czytam i układam słowa
Układanka sylabowa. Czytam i układam sylaby
Gra edukacyjna. Alfabet na 3 sposoby