Strefa marek
Socjotechnika. Podstawy manipulacji w praktyce

EAN:

9788361538097

Wydawnictwo:

Data premiery:

2009-10-08

Rok wydania:

2009

Oprawa:

broszurowa

Format:

13,5x20,5 cm

Strony:

294

Cena sugerowana brutto:

42.00zł

Stawka vat:

5%

Autor wprowadza w popularny sposób w podstawowe zasady współczesnej socjotechniki. Omawia takie zagadnienia, jak manipulacja oparta na wzajemności, sympatii, podobieństwie, niedostępności, autorytecie, opinii społecznej i in. Wskazuje na pozytywne zastosowanie reguł i narzędzi socjotechniki, np. w wychowaniu, jak i jej negatywne, czy wręcz katastrofalne wpływy, np. jako zafałszowanie i presja ze strony świata reklamy, mediów, handlu czy instytucji finansowych. Praktyczne przykłady z obserwacji współczesnych form manipulacji pokazują jej powszechność, ale też wskazują na możliwości obrony przed nią.