Strefa marek

Twoja przeglądarka może mieć problemy z bezpieczeństwem zakupów oraz prawidłowym wyświetlaniem platformy B2B Ateneum. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Twoja przeglądarka może mieć problemy z bezpieczeństwem zakupów oraz prawidłowym wyświetlaniem platformy B2B Ateneum. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Obsługa klientów w gastr. Kwal. T.15.3 ćw REA-WSiP

EAN:

9788302150418

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2019

Oprawa:

broszurowa

Format:

20,5x28,5 cm

Strony:

408

Kod dostawcy:

A165917

Cena sugerowana brutto:

68.40zł

Stawka vat:

5%

Publikacja zawiera zadania i ćwiczenia skorelowane z podręcznikiem Usługi gastronomiczne, których zadaniem jest usystematyzowanie i utrwalenie wiedzy i umiejętności wchodzących w skład trzeciej części kwalifikacji T.15 (Planowanie i wykonywanie usług gastronomicznych).
Ćwiczenia dotyczą takich zagadnień, jak: działalność zakładów gastronomicznych, marketing i planowanie usług gastronomicznych, promowanie usług gastronomicznych, koszty usług gastronomicznych, wyposażenie do obsługi gości, przygotowanie pracowników i sali do obsługi gości, podejmowanie gości w restauracji, metody obsługi gości, planowanie i organizowanie przyjęć okolicznościowych przyjęć stojących i bufetowych, zasiadanych, mieszanych i bufetów zasiadanych, planowanie i organizacja szkoleń, konferencje oraz imprezy cateringowe, planowanie i organizacja przyjęć dyplomatycznych, zasady BHP w zakładzie gastronomicznym.