Publikacja niniejsza skierowana jest przede wszystkim do osób, które, pracujac w swoich firmach, maja na co dzien do czynienia z jezykiem angielskim. Ksiazka sklada sie z trzech czesci; pierwsza to slownik, który zawiera okolo 11000 hasel niezbednych w poslugiwaniu sie jezykiem angielskim w firmie; w tym blisko 3000 zwrotów i elementów rozmówek. Zwroty i rozmówki wystepuja pod haslem-wyrazem dominujacym w danym zdaniu. Ta czesc slownika moze równiez znakomicie sluzyc jako podrecznik do nauki waznych slów, zwrotów i zdan niezbednych w poslugiwaniu sie szeroko rozumianym biznesowym jezykiem angielskim, dlatego do wszystkich rozmówek oraz hasel glównych jest dolaczona ich wymowa. Druga czesc ksiazki to wzory i przyklady listów i pism w jezyku angielskim. W trzeciej czesci opracowania znajduja sie wzory umów prawnych i handlowych. Do wszystkich wzorów i przykladów zarówno listów jak i umów dolaczone sa ich polskie tlumaczenia. Na koncu publikacji znajduje sie Slownik terminów marketingu i reklamy, który zawiera specjalistyczne hasla i zwroty uzywane w tej branzy. Dodatkowa zaleta publikacji jest twarda, solidna oprawa.