Cena sugerowana brutto:
24.90zł
Stawka vat:
5%
Czym zachęcić pracowników do wydajniejszej pracy? Jakich argumentów użyć, aby uspokoić w firmie nerwową atmosferą spowodowaną ogólną recesją? Dlaczego warto pracownikom mówić prawdę? Motywowanie pracowników w sytuacjach kryzysowych to próba znalezienia odpowiedzi między innymi na powyższe pytania.
Antoni Benedikt w swojej książce jasno i przejrzyście przedstawia, jak siebie i innych zachęcić do lepszej, efektywniejszej pracy, gdy nie można tego uczynić za pomocą pieniędzy. Czytelnik znajdzie w niej więc definicje pojęć kryzys, recesja, omówienie technik motywowania indywidualnego i grupowego, słowem - bogatą wiedzę teoretyczną zilustrowaną barwnym materiałem empirycznym.
Prezentowana Państwu publikacja to doskonały podręcznik dla właścicieli niewielkich firm, studentów kierunków ekonomicznych i humanistycznych, a także dla menedżerów oraz tych pracowników, którzy chcą mieć lepszą świadomość swojej funkcji w organizacji.