Strefa marek
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

EAN:

9788301193225

Autor:

Rok wydania:

2017

Oprawa:

broszurowa

Format:

235x165 mm

Strony:

400

Cena sugerowana brutto:

84.00zł

Stawka vat:

5%

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!

Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.

Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.

Nauczysz się, w jaki sposób:

Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.

Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.

Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.

Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.

Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.

Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.

Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.

Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.

A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?