EAN:
9788383738291
Autor:
Wydawnictwo:
Data premiery:
2025-06-04
Rok wydania:
2025
Format:
195x121 mm
Strony:
80
Cena sugerowana brutto:
29.99zł
Stawka vat:
5%
Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce "Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej" znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści - zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki. Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR - to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.