Strefa marek
Kampania. Jak wygrać wybory i nie dać się złapać

EAN:

9788397485778

Rok wydania:

2025

Oprawa:

twarda

Format:

211x153 mm

Strony:

237

Cena sugerowana brutto:

92.40zł

Stawka vat:

5%

Nowość

Bez nadmiernego rozgłosu przeszło to, co wydarzyło się podczas niedawnych wyborów. Po raz pierwszy w historii III RP w brudną i nieczystą kampanię przeciwko jednemu z kandydatów na wielką skalę zaangażowano metody i środki, które z powodzeniem można uznać za gangsterskie i mafijne, a także przede wszystkim niezgodne z obowiązującym prawem.

Wszelkie instytucje państwa i sądy okazały się bezradne i ślepe włącznie z mediami, pokazując dobitnie, że wpływowe grupy interesów, dysponujące olbrzymimi pieniędzmi i powiązaniami, są dziś w stanie zmienić w zasadzie każdy wynik wyborczy, wsadzając na najważniejsze urzędy ludzi, będących jedynie ich słupami lub w najlepszym razie strażnikami ogromnych interesów.

To nie żadne political fiction, lecz opis prawdziwych wydarzeń, które wydarzyły się naprawdę. Autorzy, którzy zajrzeli za kulisy polskiej sceny politycznej znaleźli na to dowody i opisali mechanizmy i działania skrzętnie skrywane przez partie polityczne i sztaby wyborcze. Ujawnili równeż luki w systemie wyborczym III RP.

Do właśnie takiego świata: politycznych intryg, gdzie nie liczy się demokracja i wola wyborców, a jedynie partykularne interesy oraz olbrzymie wpływy i pieniądze zapraszają czytelników w swojej książce Wojciech Mucha i Andrzej Gajcy.

Dowiedz się, jak w Polsce można ukraść wybory. Wygrać je i nie dać się złapać.