Strefa marek
Media a polityka w Europie od XIX do XXI wieku

EAN:

9788382093087

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2025

Oprawa:

twarda

Format:

156x212 mm

Strony:

360

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Nowość

Związki zachodzące pomiędzy mediami a polityką stanowią od dawna przedmiot refleksji powodowanej zarówno wagą i nośnością samej kwestii, jak i potrzebami wynikającymi z pojawiających się nowych aspektów tego zagadnienia. Nadają zbiorowi studiów charakter kontynuacji badań o niepodważalnej wadze. Wypada wspomnieć, że zainteresowanie okazywane tematyce, o której traktują teksty, nie oznacza istnienia całościowego opracowania poświęconego problematyce przenikania się zagadnień politycznych i świata mediów. Wolno zatem przyjąć, że każda nowa publikacja na ten temat nie tylko odpowiada na wyzwania współczesności, ale także przyczynia się do powstania dzieła o cechach syntezy. Potrzeba takiego opracowania nie budzi wątpliwości.

Z recenzji prof. dr. hab. Rafała Habielskiego