EAN:
9788328913394
Autor:
Wydawnictwo:
Data premiery:
2024-09-18
Rok wydania:
2024
Oprawa:
broszurowa
Format:
140x212 mm
Strony:
160
Cena sugerowana brutto:
57.00zł
Stawka vat:
5%
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług. Wydanie II Dobry projektant UX musi umiejętnie godzić wymagania techniczne i użytkowe ze schematem ludzkiego sposobu postrzegania świata. Psychologia behawioralna potrafi szczegółowo opisać prawidła rządzące zachowaniem ludzi i stanowi źródło wiedzy, która jest niezwykle ważna dla projektanta interfejsu. Nawet najbardziej atrakcyjny projekt okaże się nieudany, jeśli będzie zmuszał użytkowników do dostosowania się do niego, zamiast podążać za ich naturalną percepcją. To najważniejsza, niezwiązana ściśle z projektowaniem umiejętność, jaką powinien posiadać projektant. Ta książka to drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie przewodnika po kluczowych pojęciach psychologicznych w tworzeniu produktów i wrażeń, które mają bardziej intuicyjny i ukierunkowany na człowieka charakter. Szczegółowo przeanalizowano znane aplikacje i wrażenia użytkowników, aby pokazać, jak projektanci UX powinni kreować produkty dostosowane do sposobu, w jaki użytkownicy postrzegają i przetwarzają interfejsy cyfrowe. Poza prawami i zasadami opisanymi w psychologii dokładnie przedstawiono, jak ich zastosowanie przyczyni się do wyższej przydatności zaprojektowanego produktu. Najciekawsze zagadnienia: w jaki sposób atrakcyjność wizualna projektu wywołuje pozytywne reakcje osiągnięcia psychologii, które powinni znać projektanci, i ich związek z heurystyką UX modele predykcyjne, takie jak prawa Fittsa, Jakoba i Hicka etyczne aspekty korzystania z psychologii w projektowaniu Oto doskonałe źródło wiedzy zarówno dla początkujących, jak i zawodowców! Możesz zgłębić i zrozumieć UX, zamiast jedynie naśladować istniejące wzorce! Chris Desjardins, prezes firmy Tungsten