Strefa marek
Kapitan Nauka. Pierwsze puzzle W domu

EAN:

5904905917454

Producent:

Grupa wiekowa:

18m+

Opakowanie:

blister

Data premiery:

2024-08-14

Cena sugerowana brutto:

34.90zł

Stawka vat:

23%

W domu. Pierwsze puzzle (18+ mies.) to wyjątkowe układanki dla najmłodszych dzieci, które rozbudzają ciekawość świata maluszków, wspierają rozwój mowy oraz motoryki małej, dostarczając dzieciom mnóstwo okazji do poznawania nowych słów i budowania pierwszych zdań.

W poręcznym pudełku znajduje się 14 układanek zróżnicowanych kształtem i poziomem trudności (6 dwuelementowych kwadratów i 8 trójelementowych prostokątów)przedstawiających codzienne domowe aktywności. Dynamicznie przedstawione postaci dorośli, dzieci i zwierzęta, zachęcają do poznawania nazw czynności i wypowiadania prostych zdań. Zabawa z puzzlami uczy również rozróżniania kolorów oraz rozwija logiczne myślenie.

W książeczce-harmonijce dołączonej do zestawu rodzice znajdą porady eksperta i pomysły na zabawy wspierające ważny etap rozwoju mowy budowanie przez dzieci pierwszych zdań.

Wszystkie elementy układanki zostały wykonane z grubej tektury i mają zaokrąglone rogi w trosce o bezpieczeństwo najmłodszych dzieci. Elementy mają również unikalne połączenia, dzięki czemu dziecko samodzielnie może korygować swoje błędy.

Układam i uczę się mówić! W serii wyjątkowych puzzli do rozwoju mowy znajdziesz:

  • Krok 1 (12+ mies.) Pierwsze słowa i dźwięki
  • Krok 2 (18+ mies.) Pierwsze zdania i nowe słowa
  • Krok 3 (2+ lat) Pierwsze historyjki do opowiadania

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które ucząprzez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.