EAN:
9788301221157
Autor:
Wydawnictwo:
Data premiery:
2022-02-17
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Format:
240x174 mm
Strony:
402
Cena sugerowana brutto:
89.00zł
Stawka vat:
5%
Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie.
Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału.
Podręcznik jest podzielony na 15 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m. in.:
Nowe wydanie zostało uaktualnione i uzupełnione informacjami z zakresu technologii informacyjnej oraz wzbogacone nowymi treściami z zakresu zarządzaniu e-biznesem.