Strefa marek
Zarządzanie przedsiębiorstwem

EAN:

9788301221157

Data premiery:

2022-02-17

Rok wydania:

2022

Oprawa:

broszurowa

Format:

240x174 mm

Strony:

402

Cena sugerowana brutto:

89.00zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu

Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie.

Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału.

Podręcznik jest podzielony na 15 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m. in.:

  • teorie zarządzania,
  • społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa,
  • środowisko przedsiębiorstwa,
  • proces podejmowania decyzji,
  • planowanie,
  • organizowanie,
  • zarządzanie kadrami,
  • zachowanie organizacyjne,
  • przewodzenie,
  • przedsiębiorczość,
  • kontrolowanie.

Nowe wydanie zostało uaktualnione i uzupełnione informacjami z zakresu technologii informacyjnej oraz wzbogacone nowymi treściami z zakresu zarządzaniu e-biznesem.