Strefa marek
Od bionauki do biobiznesu w.2

EAN:

9788381028417

Wydawnictwo:

Data premiery:

2024-03-21

Rok wydania:

2024

Oprawa:

broszurowa

Format:

235x175 mm

Strony:

366

Cena sugerowana brutto:

98.00zł

Stawka vat:

5%

Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu komercjalizacji technologii i innowacji w odniesieniu do jednego z najprężniej rozwijających się sektorów na świecie, jakim jest biotechnologia medyczna. Autor prezentuje specyfikę rynku badań biotechnologicznych, rozwoju leków biologicznych oraz tworzenia bioprzedsiębiorczości w Polsce. W publikacji Czytelnik znajdzie wąską i specjalistyczną wiedzę dotyczącą tworzenia start-upów biotechnologicznych, pozyskiwania środków na rozwój projektów badawczych oraz wyboru strategii i modeli komercjalizacji osiągnięć naukowych z zakresu biotechnologii medycznej, biofarmacji, diagnostyki genetycznej i biomedycyny. Czytelnik dowie się ponadto m. in.: na czym polega specyfika bioprzedsiębiorczości, jak wygląda krajowy sektor biotechnologiczny, jak można szacować budżet rozwoju leku biologicznego, jakie są optymalne źródła finansowania bioinnowacji, na czym polega strategia zarządzania własnością intelektualną w biotechnologii, jak skuteczniej komercjalizować osiągnięcia biotechnologiczne, jaką rolę w biosektorze odgrywa tzw. Big Pharma, czy w Polsce doświadczamy boomu biotechnologicznego, jak wygląda wielowariantowy model komercjalizacji biotechnologii medycznej. Książka skierowana jest zarówno do studentów i pracowników naukowych uczelni, jak też przedsiębiorców, inwestorów, analityków biznesowych i kierowników projektów oraz wszystkich zainteresowanych technologicznymi i ekonomicznymi aspektami rozwoju biobiznesu w Polsce.