Strefa marek
StoryTalking. Narracyjna supermoc lidera

EAN:

9788301232993

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

235x165 mm

Strony:

200

Cena sugerowana brutto:

59.00zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów.

Książka "Storytalking. Narracyjna supermoc lidera"Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych.

Książka została napisana dla wszystkich, którzy pracują z ludźmi, a ich praca polega na rozmowach, nawiązywaniu relacji, przekonywaniu, uczeniu, sprzedawaniu, inspirowaniu. To niezbędne źródło wiedzy dla menedżerów, kierowników, sprzedawców, trenerów, mówców, psychologów, coachów, konsultantów, działów HR.


Inni klienci kupowali także