Strefa marek
Hermes. Historia kultowego domu mody

EAN:

9788321352671

Wydawnictwo:

Data premiery:

2023-08-16

Rok wydania:

2023

Oprawa:

twarda

Format:

134x187 mm

Strony:

160

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Kultowe torebki, rozpoznawalne logo, rzesze słynnych wielbicieli - Herms stanowi synonim luksusowych dodatków, oferując eleganckie i nowoczesne akcesoria dla najbardziej wymagających klientów.Od dziewiętnastowiecznej pracowni rymarskiej po Paryż lat sześćdziesiątych i lata późniejsze dodaje szyku największym ikonom stylu - od Grace Kelly i Jane Birkin po Victorię Beckham i Cardi B.

Wszystko zaczęło się w 1837 roku, kiedy Thierry Herms rozpoczął produkcję wyrobów rymarskich, uprzęży i uzd, z ambicją, że jego nazwisko zawsze będzie synonimem najwyższej jakości produktów, wytwarzanych przez najbardziej utalentowanych rzemieślników. Ta filozofia towarzyszy marce już od sześciu pokoleń.Herms do produkcji ubrań i akcesoriów używa najbardziej delikatnych, naturalnych tkanin, najbardziej wyszukanych jedwabi i najrzadszych skór, dzięki czemu stał się luksusową marką modową, która nie ma sobie równych.

Książka przedstawia historię marki, bogato ilustrowaną fotografiami kolekcji oraz pokazów mody, a także zdjęciami najbardziej znanych produktów - wytwarzanych w limitowanych edycjach jedwabnych apaszek czy torebek Kelly i Birkin, na które nawet największe gwiazdy muszą muszą czekać w kolejce po kilka lat, a zwykliśmiertelnicy mogą o nich tylko pomarzyć.

W serii ukazały się również:

Chanel

Dior

Gucci

Louis Vuitton

Yves Saint Laurent