Strefa marek
Kółko i krzyżyk - gra magnetyczna ALBI

EAN:

8590228052636

Producent:

Grupa wiekowa:

7+

Wymiary:

134x137 mm

Opakowanie:

pudełko

Kod dostawcy:

PT417326

Cena sugerowana brutto:

27.82zł

Stawka vat:

23%

Bez prawa zwrotu

Gra dla 2 graczy. Klasyczna gra, w której dwóch graczy rywalizuje ze sobą,

umieszczając symbole na siatce. Najczęściej rozgrywki w kółko i krzyżyk odbywają się na siatce o dziewięciu polach. Celem gry jest połączenie trzech symboli w jednej linii poziomo, pionowo lub ukośnie. Początki gry sięgają

starożytnych Chin i Japonii i dlatego jest uważana za jedną

z najstarszych gier w historii!

W naszej wersji gry dostępne są dwa rozmiary siatki.

Podczas gry na mniejszej (4x4) aby wygrać, należy połączyć 3 symbole. Podczas gry na większej siatce należy połączyć cztery lub pięć z nich, zależnie od ustaleń między graczami.

Gracze na zmianę wykonują ruchy i umieszczają symbole na dowolnych wolnych polach. Symbolu nie można umieścić tam, gdzie już znajduje się inny. Gracze próbują przeszkadzać sobie nawzajem i uniemożliwiać przeciwnikowi wygraną. Gra jest prosta w swej oprawie wizualnej,

ale jednocześnie dynamiczna, dlatego dostarcza rozrywki na długie godziny.