Strefa marek
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.. w.2

EAN:

9788381026833

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2023

Oprawa:

broszurowa

Format:

236x170 mm

Strony:

336

Cena sugerowana brutto:

98.00zł

Stawka vat:

5%

W książce przedstawiono powstanie i rozwój koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR), jej wady i zalety wynikające z wdrożenia oraz obszary oddziaływania. Ponadto zaprezentowano aktualne kierunki badań dotyczące wpływu CSR na działalność przedsiębiorstw. Omówiono także problematykę związaną z konkurencyjnościa przedsiębiorstw, wykazując, iż we wspołczesnej gospodarce cena przestała być jedynym czynnikiem decycującym o wyborze danego produktu przez klienta, a coraz częściej konsumenci nadają duże znaczenie czynnikom niezwiązanym bezpośrednio z wytworzeniem produktów, m.in. społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa..