Strefa marek
Harvard Business Review. Podręcznik menedżera

EAN:

9788381889926

Wydawnictwo:

Data premiery:

2023-03-14

Rok wydania:

2023

Oprawa:

twarda

Format:

158x234 mm

Strony:

432

Cena sugerowana brutto:

69.00zł

Stawka vat:

5%

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze.

Niezależnie od tego, czy zostałeś menedżerem niedawno, czy masz już doświadczenie, ale chcesz wywierać większy wpływ w swojej organizacji, na co dzień borykasz się z podobnymi wyzwaniami. Podwładni zasypują cię pytaniami, szef na ostatnią chwilę zleca ci ważną prezentację albo trzeba przedstawić przekonujące uzasadnienie biznesowe. We wszystkich tych sytuacjach przydadzą ci się nowe umiejętności zawodowe i osobiste, które umożliwią ci wykorzystanie pełni potencjału.

Książka ta prezentuje wiedzę zgromadzoną w zasobach "Harvard Business Review" i jest kopalnią najlepszych praktyk we wszystkich aspektach zarządzania - od sprawozdań finansowych przez zasady strategii po inteligencję emocjonalną i zdobywanie zaufania podwładnych.

Miej ten kompleksowy podręcznik zawsze przy sobie przez całą karierę zawodową i bądź liderem, który wywiera duży wpływ w swojej organizacji.

W Harvard Business Review. Podręczniku menedżera znajdziesz m.in.:

szczegółowe wskazówki dotyczące typowych zadań menedżera,

ćwiczenia i wzorcowe materiały, które pomogą ci zastosować przedstawione koncepcje,

zwięzłe omówienie najnowszych badań i poglądów na temat ważnych umiejętności menedżerskich, których autorami są tacy eksperci "Harvard Business Review", jak Dan Goleman, Clayton Christensen, John Kotter i Michael Porter,

na końcu każdego rozdziału krótkie podsumowanie i zadania umożliwiające utrwalenie najważniejszych koncepcji,

prawdziwe historie opowiedziane przez menedżerów.