EAN:
9788396032416
Autor:
Wydawnictwo:
Data premiery:
2023-01-05
Rok wydania:
2023
Oprawa:
broszurowa
Format:
152x232 mm
Strony:
340
Cena sugerowana brutto:
69.90zł
Stawka vat:
5%
Droga Toyoty do Lean Leadership przedstawia proces osiągania ponadprzeciętnych wyników przy zastosowaniu szczupłego przywództwa. Misja i wizja Toyoty opiera się na japońskiej filozofii kaizen, która zakłada dążenie do sukcesu metodą ulepszania procesów na wszystkich poziomach organizacji - od szeregowych pracowników po kadrę zarządzającą. Przestrzeganie wartości firmy oraz dobór właściwych osób na poszczególne stanowiska i ciągłe dbanie o ich rozwój to jeden z kluczowych elementów sukcesu. Toyota podążając obraną drogą odniosła wielki sukces. Sposób osiągnięcia tego sukcesu nie jest tajemnicą- dzięki tej książce jest dostępny dla Ciebie i Twojej firmy. Tylko od Ciebie zależy czy podejmiesz decyzję i wyzwanie ciągłej pracy na Twój sukces. "Zachęcam managerów, dyrektorów, przedsiębiorców do tego, aby sięgnęli po tę książkę, która w tak przejrzysty sposób opowiada o tym, jak ważne są kluczowe wartości biznesowe, jakie długofalowe efekty może przynieść przestrzeganie wewnętrznego kodeksu, jak kluczowa jest komunikacja i duplikacja dobrych praktyk w rozwijającej się organizacji oraz jak podnosić się z sytuacji kryzysowych i nieustannie dążyć do mistrzostwa w swojej dziedzinie." Kamila Rowińska - przedsiębiorca, inwestorka i trenerka Właścicielka Rowińska Business Coaching International Sp. z o.o. "Książka Likera i Convisa jest wnikliwym opisem kultury organizacyjnej Toyoty oraz rozwoju przywództwa w tej firmie. To fascynujące jak wartości Toyoty, w tym samorozwój przez całe zawodowe życie, praca zespołowa, "pielęgnowanie" pracowników, szacunek oraz zaufanie zbudowało potęgę i markę Toyoty. Autorzy opisują budowę fabryk Toyoty szczególnie uwzględniając postawę liderów i ich zespołów w USA i przeniesienie systemu Toyoty na grunt amerykański. Niezwykle interesujące jest jak Convis w ciągu dwóch lat wyciągnął z upadłości dużą korporację amerykańską , mającą 113 fabryk w 26 krajach. Książkę polecam wszystkim - szczególnie właścicielom i prezesom firm produkcyjnych, studentom, którzy marzą o karierze menedżerskiej i wreszcie tym, którzy interesują się kulturą japońską." Krzysztof Pawłowski Założyciel i wieloletni rektor WSB - NLU w Nowym Sączu, obecnie Prezydent tej uczelni. "Wartości firmy, w której egzystujemy, mają na nas ogromny wpływ. Warto więc przyjrzeć się organizacji biznesowej, której droga do sukcesu świadomie osadzona została w głęboko humanistycznych wartościach. Książka jest próbą rozebrania na czynniki pierwsze całej filozofii Toyoty. Zgodnie z będącą fundamentem sukcesu Toyoty filozofią kaizen - metodą małych kroków na drodze do ciągłego doskonalenia się - biorąc do ręki tę książkę, uśmiechnijmy się do małych rzeczy w życiu i spokojnie realizujmy swoje większe i mniejsze postanowienia. Jestem przekonany, że "Droga Toyoty do Lean Leadership" otworzy przed Państwem nowe, nieznane dotąd perspektywy rozwoju i uświadomi, że doskonalenie siebie i swojej organizacji wymaga holistycznego podejścia do sprawy oraz wielu poświęceń. Warto uczyć się od najlepszych." Sławomir Króliczek Właściciel i Prezes Zarządu Aureus Leasing Sp. z o.o.