Strefa marek
Teatr w pandemii

EAN:

9788366124677

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2022

Oprawa:

broszurowa

Format:

168x236 mm

Strony:

264

Cena sugerowana brutto:

35.00zł

Stawka vat:

5%

Książka składa się z dwóch części, bibliografii i aneksu, w którym znajdują się szczegółowe opisy założeń metodologicznych siedmiu projektów badawczych, które zostały zrealizowane w 2020 roku. Pierwsza część książki przedstawia perspektywę teatrów, składającą się z różnorodnych perspektyw: od głosów osób zarządzających instytucjami kultury, przez pracowników i pracownice różnych działów i zespołów w teatrach, twórców i twórczynie, do osób prowadzących amatorskie grupy teatralne. Druga część dotyczy publiczności, wśród której znajdują się zarówno stali odbiorcy i odbiorczynie oferty teatralnej, jak i nowa, zrodzona w pandemii widownia, a także profesjonalni widzowie i widzki, czyli krytycy i krytyczki.