Strefa marek
Digital learning

EAN:

9788382862072

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2022

Oprawa:

broszurowa

Format:

209x148 mm

Strony:

260

Cena sugerowana brutto:

59.00zł

Stawka vat:

5%

Bez prawa zwrotu
W książce omówiono nowoczesne metody uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy.
Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:
jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji;
jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować;
co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI czy m-learning;
jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego.
Drugie wydanie publikacji zostało zaktualizowane i wzbogacone m.in. o treści dotyczące dzielenia się wiedzą, wykorzystania algorytmów i transformacji cyfrowej w szkoleniach, nowych standardów pracy działów szkoleń oraz oczekiwań firm w stosunku do ich roli w organizacji.
Opracowanie jest przeznaczone dla menedżerów wszelkich szczebli, dyrektorów i pracowników działów kadr. Będzie stanowiło cenne źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych szukających nowych sposobów oddziaływania dydaktycznego oraz dla wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją drogę zawodową związaną ze szkoleniami z wykorzystaniem technologii.