EAN:
9788322795354
Autor:
Wydawnictwo:
Data premiery:
2022-01-21
Rok wydania:
2022
Oprawa:
broszurowa
Format:
240x172 mm
Cena sugerowana brutto:
42.00zł
Stawka vat:
5%
Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na zapoznanie się z polskimi kampaniami społecznymi promującymi zdrowie tworzonymi przez instytucje publiczne, organizacje społeczne i podmioty komercyjne. (...) Jestem przekonana, że spotka się z zainteresowaniem badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe oraz twórców kampanii społecznych, będzie mogła również być wykorzystywana w dydaktyce akademickiej. Dla teoretyków zajmujących się zagadnieniami związanymi z promocją zdrowia może stać się cenną podstawą do analiz porównawczych, a dla praktyków tworzących kampanie - źródłem wiedzy o aktualnych trendach w tej dziedzinie.
Z recenzji prof. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz