Strefa marek
Psyche w mediosferze

EAN:

9788322795163

Autor:

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2021

Oprawa:

broszurowa

Format:

240x176 mm

Strony:

436

Cena sugerowana brutto:

52.50zł

Stawka vat:

5%

Walorem zasadniczym książki jest to, że podjęto w niej ważną i interesującą próbę przedstawienia historii i psychologii rozwoju mediów w Polsce. W literaturze z tego zakresu ta praca stanowi dobry wyjątek, ponieważ podejmuje się w niej problematykę relatywnie nową i niepodejmowaną dotąd w systematycznej formie w naszym piśmiennictwie. [...]
Autorka książki jasno określa zakres przedstawionej w niej analizy mediów w kontekście polskiej i zagranicznej literatury przedmiotu. W tym właśnie zakresie książka, bez wątpienia, stanowi dobrą próbę uporządkowania tego, nagromadzonego, obszernego już zakresu wiedzy.
Fragment recenzji Prof. dr. hab. Czesława Nosala