Czy Uczestnicy z pomocą Ducha Fantastyki będą w stanie uratować Festiwal przed katastrofą? Przez wiele lat krążyły historie o Koziołakach, potworach atakującychuczestników Festiwalu Fantastyki Pyrkon. Jednak z roku na rok coraz mniejUczestników w nie wierzyło. Aż nadszedł ten czas, w którym planety znalazły się w odpowiednim ułożeniu, a pradawne moce powróciły na Festiwal. Czy Uczestnicy z pomocą Ducha Fantastyki będą w stanie uratować Festiwal przed katastrofą? Ta gra pozwoli Ci wcielić się w jednego z uczestników konwentu np. Mangówkę, LARPowca czy Wystawcę, którzy dzięki swoim wyjątkowym Zdolnościomspróbują uratować Festiwal przed Koziołakami. Chyba że sam nim jesteś. Wtedyzrób wszystko, by inni nie poznali prawdy i wraz z innymi Koziołakami opanujcie Festiwal. Mechanika jest naszą interpretacją klasycznej mafii. Jednak tutaj każdy z graczy posiada jawną Kartę Roli, która daje mu wyjątkową Zdolność, ale również pozwala wcielić się w daną postać. Dodatkowa karta wskazuje przynależność gracza do danego stronnictwa Uczestników, Koziołaków lub Ducha Fantastyki. Podzielenie kart na jawne i niejawne ułatwia graczom i Mistrzowi Gry prowadzenie ciekawej rozgrywki w klimacie prawdziwego festiwalu, bez zakłócania aury tajemniczości i podejrzliwości. Grę można rozegrać w dwóchwariantach: podstawowym oraz alternatywnym, w którym do gry dołączają KoziePomioty będące sympatykami Koziołaków. Ilustracje przygotowała Katarzyna "Kiciputek" Babis. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA 25 Kart Ról 18 Kart Tożsamości Uczestnik 6 Kart Tożsamości Koziołak 1 Karta Tożsamości Duch Fantastyki 4 Karty Tożsamości Kozi Pomiot 1 Karta Pomocy dla Mistrza Gry Instrukcja WYBRANE OPINIE O GRZE Kto był na Pyrkonie, ten poczuje się jak w domu. - BESTIARIUSZ.PL Jest idealna na konwenty i jako atrakcje prowadzone na eventach mangowychi fantastycznych. - KONWENTY POŁUDNIOWE INFORMACJE DODATKOWE Czas trwania gry: 20-60 min. Liczba graczy: 8-26 Wiek graczy: 8+