Strefa marek
Rzecznik prasowy Policji. Etyka, prawo, praktyka

EAN:

9788381803229

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2020

Oprawa:

broszurowa

Format:

225x160x15 mm

Strony:

154

Cena sugerowana brutto:

52.30zł

Stawka vat:

5%

Pierwsza praca na polskim rynku wydawniczym, która w tak obszerny sposób omawia zagadnienia związane z pracą wyraziciela punktu widzenia Policji na wiele spraw, o których odbiorcy mediów czytają w prasie, słyszą w radiu, oglądają w telewizji i Internecie, często sensacyjnych i zaskakujących. Jest raczej adresowana nie do szerokiego odbiorcy, ale do oficerów prasowych Policji, która ma posłużyć im w pracy, ułatwić prezentowanie trudnych spraw, o których często niezręcznie mówić, a jednak należy odbiorców poinformować. Mogą nią być także zainteresowane osoby ciekawe tego, na czym polega praca rzecznika prasowego Policji, a także sami dziennikarze, którzy nawet nie zdają sobie sprawy z tego, jak często stawiają, niestosowne i kłopotliwe pytania rzecznikom służb, w których kręgach obowiązuje tajemnica państwowa albo - dla dobra śledztwa (jak często się słyszy z ust rzeczników prasowych Policji) - niemówienie wszystkiego wprost o danej interesującej ich sprawie.
- fragment Wstępu