Strefa marek
W poszukiwaniu nowego

EAN:

9788381830454

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2020

Format:

250x176 mm

Strony:

214

Cena sugerowana brutto:

35.00zł

Stawka vat:

5%

Aspekt nowości towarzyszy mediom niemal od samego początku ich istnienia. Określone rozwiązania natury technicznej, technologicznej lub konceptualnej były w stanie wywołać idealny efekt złudzenia optycznego lub oddać realizm wydarzeń na ekranie. Obok dokumentalnego zapisu rzeczywistości wykorzystywano efekty, które były w stanie wywołać zadziwienie, zaskoczenie, odtworzyć niewiarygodne sytuacje. Gdzie aktualnie należy szukać pojęcia nowości w kontekście medium fotografii, filmu, sztuki mediów? Na czym polega ono dziś, w jaki sposób powstaje, z czego wynika i czemu służy? Reasumując przykłady obrazowania technicznego (wybrane z historii mediów, fakty i wydarzenia), można na wiele sposobów podjąć próbę odpowiedzi na powyżej postawione pytania.