Strefa marek
Bliźnięta Tuttle w obronie uczciwej konkurencji

EAN:

9788365086297

Autor:

Klasa:

7+

Data premiery:

2020-12-02

Rok wydania:

2020

Oprawa:

broszurowa

Strony:

60

Cena sugerowana brutto:

29.90zł

Stawka vat:

5%

W najnowszej części rodzeństwo Tuttle staje naprzeciw biznesmenów, właścicieli korporacji, którzy, dzięki będącym u władzy znajomym, starają się ograniczyć konkurencję. Nasi bohaterowie, aby pomóc swoim bliskim, sprzedają jedzenie w kampanii, której zadaniem ma być zdobycie rozgłosu i poparcia, aby zmienić istniejące regulacje uniemożliwiające małym firmom wybicie się i sprawiedliwe konkurowanie na rynku. Tym samym przekazują oni czytelnikom takie wartości jak uczciwa konkurencja, równość wobec prawa, potępianie kumoterstwa, czy pozytywnie rozumiany lobbing.
Ta część serii jest zainspirowana książką znakomitego popularyzatora myśli wolnościowej, Henry'ego Hazlitta Ekonomia w jednej lekcji, która również została wydana nakładem naszego wydawnictwa.