Gra Dizzle to kolejna gra typu roll&write. Jedna osoba rzuca wszystkimi kośćmi, a następnie zabiera jedną z nich. Pozostali gracze również zabierają po jednej kostce. Jeśli kilka kostek pozostanie, należy kontynuować ich wybieranie (zaczynając od gracza rozpoczynającego), aż do ich wyczerpania. Wybraną kostkę kładzie się na arkuszu gry według następujących reguł: - musi być na wolnym, nie skreślonym polu - musi być na polu z identyczną liczbą oczek jak na kostce - musi być umieszczona na polu przyległym pionowo lub poziomo do już skreślonego pola - kolejna kostka może być dołożona na pole sąsiadujące z położoną wcześniej kostką - o ile ma taką możliwość, gracz musi wziąć i dołożyć kostkę Na koniec każdej tury, gracze zaznaczają zajęte przez kostki pola krzyżykiem. W ten sposób gracze skreślają coraz więcej pól. Niektóre pola mają akcje specjalne lub dają dodatkowe punkty na koniec gry. Liczba rozgrywanych rund zależna jest od liczby graczy. Gracz, który będzie miał na koniec gry najwięcej punktów - wygrywa. Uwaga: jeśli gracz nie ma towarzystwa, może zagrać sam. Celem jest wtedy zebranie możliwie jak największej liczby punktów. ZAWARTOŚĆ: notes z arkuszami gry 4 pisaki 13 kości instrukcja Dizzle (bloczek podstawowy), opis: Bloczek do gry kościanej Dizzle ! Każdy bloczek składa się ze 100 dwustronnych kartek. Obie strony przeznaczone są do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, różnią się poziomem gry. Prezentowany bloczek jest taki sam, jak ten, który znajduje się w opakowaniu z grą. ZAWARTOŚĆ: bloczek podstawowy do gry "Dizzle"