Strefa marek
Medialne fenomeny i paradoksy

EAN:

9788324235407

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2020

Oprawa:

broszurowa

Format:

13,5x20,5 cm

Strony:

260

Cena sugerowana brutto:

32.00zł

Stawka vat:

5%

() Profesor Jacek Dąbała prowadzi nas w kierunku świata zdroworozsądkowego () Filip Bajon (profesor, reżyser i scenarzysta, PWSFTviT).
() Lektura tej książki przypomina zwiedzanie planety Ziemia ponaddźwiękowym myśliwcem () Łukasz Barczyk (reżyser i scenarzysta, PWSFTviT).
Do poznania świata przez media () potrzeba nowego języka. Jacek Dąbała taki proponuje () Robert Cieślak (profesor, medioznawca, UW).
() bezlitośnie obnaża słabości medialnych kanonów () Maciej Czajkowski (dziennikarz współpracujący z BBC News i Gazetą Wyborczą).
() autor () nie ogranicza się do opisu rzeczywistości, ale też uczy odporności na manipulację. I jeszcze ta forma! Błyskotliwa, krótka () Katarzyna Kolenda-Zaleska (dziennikarka w Fakty TVN).