Samochody Porsche kocha prawie każdy fan motoryzacji, ale mało kto zna pełną kontrowersji historię ludzi, którzy stworzyli te niesamowite auta. Niewiele osób w naszym kraju orientuje się również w powiązaniach między firmą ze Stuttgartu a Volkswagenem. Niniejsza publikacja przybliża polskiemu czytelnikowi te zagadnienia. Wysyłając Ferdynanda Porsche na inspekcję na front wschodni, Hitler przydzielił mu swojego osobistego pilota. Chciał mieć gwarancję, że dotrze na miejsce cało i bezpiecznie powróci do Rzeszy. Swoją decyzję wytłumaczył następująco: "Mam wielu generałów, ale Porsche jest tylko jeden". Współpraca z reżimem i zyski generowane dzięki projektowi "samochodu dla ludu", stanowiły podstawę do budowy przedsiębiorstwa rodzinnego Porschów. Również po II wojnie światowej istniały ścisłe związki między Volkswagenem a Porsche. Zarówno dzieci, jak i wnuki genialnego inżyniera podzielały jego zainteresowania. Syn Ferry Porsche i wnuk Ferdynand Alexander Porsche walnie przyczynili się do powstania ikony motoryzacji, czyli samochodu Porsche model 911. Wnuk Ferdynand Pich, odpowiadał za szybki rozwój Audi w latach 80-tych XX wieku. Zapraszamy do wysłuchania historii niezwykłych aut i ludzi, którzy je tworzyli. Dowiedz się, jak rozpoczęła się przygoda Ferdynanda Porschego z motoryzacją. Kim byli jego następcy? W jaki sposób Dawid ze Stuttgartu próbował przejąć Goliata z Wolfsburga i czy próba ta rzeczywiście zakończyła się całkowitym fiaskiem? Kto obecnie kontroluje koncern Volkswagen i czym była tzw. "afera burdelowa" w tej firmie, stanowiąca zapowiedź jeszcze większego skandalu w XXI wieku?