Strefa marek
Jak upadają giganci. I dlaczego niektóre firmy ..

EAN:

9788380876361

Autor:

Wydawnictwo:

Data premiery:

2018-10-12

Rok wydania:

2018

Oprawa:

broszurowa

Format:

15,8x23,3 cm

Strony:

224

Cena sugerowana brutto:

44.90zł

Stawka vat:

5%

Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec.
Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają? Czy upadek można przewidzieć i czy można go uniknąć? Jak nisko musi upaść firma, żeby znaleźć się na drodze prowadzącej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposób może zmienić kurs, na którym się znajduje?
W książce Jak upadają giganci Collins szuka odpowiedzi na te pytania, dając przywódcom firm opartą na solidnych podstawach nadzieję, że mogą się nauczyć zapobiegać upadkom i odwracać niekorzystny bieg zdarzeń. W czasie projektu badawczego realizowanego przez cztery lata Collins odkrył pięć etapów zbliżania się do upadku: