Strefa marek
Polityka w zmediatyzowanym świecie

EAN:

9788377849231

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2017

Oprawa:

broszurowa

Format:

17x24 cm

Strony:

184

Cena sugerowana brutto:

31.50zł

Stawka vat:

5%

Prezentowana monografia stanowi kontynuację zainicjowanego cyklu wydawniczego ukazującego różne perspektywy badawcze relacji i współzależności obserwowanych między światem polityki i mediów, w tym rozważań nad postępującym procesem mediatyzacji polityki. Zamieszczone w tomie artykuły dowodzą złożoności funkcjonowania polityki w zmediatyzowanym świecie. Zarówno przybliżone przez badaczy rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych uświadamiają wieloaspektowość procesu mediatyzacji polityki, a także z uwagi na dynamikę rozwoju omawianych zjawisk wskazują na potrzebę ciągłych dociekań. Symbiotyczny związek świata polityki i mediów bez wątpienia uprawnia do prowadzenia badań zarówno z perspektywy politologicznej, jak i medioznawczej.