Strefa marek
Zarys paradygmatu strategii w przestrzeni ...

EAN:

9788377846292

Wydawnictwo:

Oprawa:

broszurowa

Format:

17x24 cm

Strony:

312

Cena sugerowana brutto:

37.80zł

Stawka vat:

5%

Zasadniczym celem monografii jest przedstawienie autorskiej koncepcji różnorodnego paradygmatu strategii w kontekście wyróżnionych poziomów rzeczywistości (komunikacja - dyskurs - gatunek - tekst). a także częściowo pokazanie w partiach deskryptywnych (rekonstrukcyjno-deskryptywnych), jak w określonym fragmencie rzeczywistości (na przykładzie przestrzeni publicznej: sądowej - przesłuchania sadowe i medialnej - wywiady radiowe) mogą funkcjonować konkretyzacje odnośnych strategii. Opracowanie łączy podejście interdyscyplinarne, zgodnie z wyznawaną tezą, że dyskurs naukowy nie ma granic, zwłaszcza w wymiarze poznawczym, oraz spaja dwa ujęcia: optymalizacyjne (modelowe, idealizacyjne) i deskryptywne (rekonstrukcyjno-deskryptywne).