Strefa marek
Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczaj.

EAN:

9788377844564

Wydawnictwo:

Rok wydania:

2014

Oprawa:

broszurowa

Format:

17x24 cm

Strony:

580

Cena sugerowana brutto:

63.00zł

Stawka vat:

5%

Kampania wyborcza przed wyborami prezydenckimi w 2010 roku była wyjątkowa z wielu powodów. Poprzedzające ją tragiczne wydarzenia warunkowały jej specyficzny charakter. Podczas kampanii w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych wizerunki pretendentów do urzędu prezydenta odgrywały nie mniej ważną rolę jak ich poglądy i programy wyborcze. W książce omówiono dwa kluczowe aspekty kampanii wyborczej: kreowanie wizerunków kandydatów przez sztaby wyborcze oraz sposób prezentowania kandydatów przez media. Autor uwypuklił rolę mediów, będących zarówno narzędziem sztabów wyborczych, jak i samodzielnym podmiotem kampanii.