Strefa marek
Zdolne, ale rozkojarzone

EAN:

9788323332749

Rok wydania:

2012

Oprawa:

broszurowa

Format:

230x160 mm

Strony:

379

Cena sugerowana brutto:

47.25zł

Stawka vat:

5%

Promocja
Jeśli kiedykolwiek się zastanawiałeś, dlaczego twoje dziecko ma problemy z nauką lub zachowaniem mimo że ma wszystko, co trzeba, by odnieść sukces, ta książka powinna być dla ciebie lekturą obowiązkową.
Dr Sam Goldstein, współautor książki Raising Resilient Children
Autorzy przekładają najnowsze badania na konkretne, praktyczne, dobrze zorganizowane i łatwe do realizacji strategie, które rodzice mogą zastosować, żeby zwiększyć naturalne zdolności wykonawcze swoich dzieci. Ta znakomita książka jest zdecydowanie najlepszym opracowaniem w tej dziedzinie, z jakim się dotychczas spotkałem.
Dr Russell A. Barkley, autor Taking Charge of ADHD
Nie ma nic bardziej frustrującego niż patrzenie jak nasze bystre, uzdolnione dziecko ma problemy z wykonywaniem codziennych zadań, takich jak odrabianie lekcji, odkładanie zabawek na miejsce czy słuchanie poleceń w szkole. Zdolne, ale rozkojarzone dziecko może też mieć trudności z przyjmowaniem rozczarowań lub opanowaniem złości. Peg Dawson i Richard Guare pokazują, co mogą zrobić sami rodzice, żeby pomóc swojemu dziecku. Najnowsze badania w dziedzinie rozwoju dziecka wskazują, że wiele dzieci, które mają wystarczająco dużo serca i rozumu, by świetnie sobie radzić, odstają pod względem rozwoju istotnych umiejętności wykonawczych podstawowych nawyków umysłowych potrzebnych, żeby dziecko umiało się zorganizować, utrzymać koncentrację oraz kontrolować impulsy i emocje. Rozpoznaj mocne i słabe strony swojego dziecka oraz zastosuj sprawdzone metody zwiększania konkretnych umiejętności. Niewielkie zmiany mogą przynieść wielką poprawę, a ta inspirująca książka pokaże ci, jak tego dokonać.
Dr Peg Dawson jest psychologiem w Centrum Leczenia Zaburzeń Uczenia się i Uwagi w Portsmouth, New Hampshire, którym kieruje dr Richard Guare. Autorzy mają ponad 30-letnie doświadczenie pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się, zaburzeniami uwagi i innymi problemami behawioralnymi.